BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

esmaspäev, 29. september 2008

Ainult õpiks.
Jube ikka. Jõõhkralt on õppida ja mul veel tähtsamad asjad koolis ka. Eks paistab, kui õiged need kirjanduse vastused on ja kuidas homme töö läheb. Vene sõnad õpitud, inka tööks õpitud, mata ül.143 õppimata. :D Ei osanud üldseee ju, Robi ei osanud ka. Päris jama, kui õps homme teebki sellepeale töö.


Hahahahahha :D Täitsapekkis, isa lasi enda telefonist pildid arvutisse, mingid megavanadd... appi, ma sain krambid

Ma arvan, et mingi aasta 2005 :D

Jõulud olid siis vist :D


VANAEMA !

Tegelt polndki eriti naljakaid pilte.. need kaks pilti minust.. ja siis veel kaks pilti minust, mis on nii räämad, et ma lausa vist kustutan need kohe isegi arvutist ära :D Jõõhker.

Aga tegelt.. ühe päeva koolis käinud ja ma olen nii väsind. Põlvele tegin ka jõõõhkralt liiga kekas.. kukkusin täiega haige põlve peale lihtsalt. :( Õõh. Ja siis veel 100m jooks ka . Jubejubejube.

Siis tahaks veel täiega Siimu ka näha. Niiii musi on ju ! Vägapalju igatsen ikka.. ammu pole koos ka olnud. Koolis nägime täna aint. :P


Musimusimusi ! (L)

0 kommentaari: