BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

teisipäev, 7. oktoober 2008

Läbi.

Ma olen omadega niiii läbi. Oli küll vähe tunde ja värki, aga ikkagi. Hommikust saati siuke jube väsimus peal. Peale kooli käisime jällegi raamatukogus.. seekord olid Pirjo ja Nele ka. Võtsime siis kõik kolmekesi Dekameroni mõlemad osad ja siis võtsime veel kõik uued ja kergemad inglisekeelsed raamatud ja seejärel ma pidin võtma Robile ka mingi lambiraamatu. Raamatuhunnik käes, läksime me Kämpsiga Maximasse. Ostsin mahla, šokolaadi ja nätsu. Jubetore oli minna koju sellise hunniku asjadega. Käsi väsis ka lõpuks ära.
Koju jõudes ma hakkasin kohe õppima. Ajaloo küsimustele vastasin ära, siis vaatasin matat, millest ma muidugi sittagi aru ei saanud ja siis hakkasin meedia küsimuste analüüsi tegema. Paberid olid kõik lauapeal laiali ja juhe oli koos. Lõpuks sain tehtud. Siis tulid vanemad koju.. ma sõin veits ja tulin ülesse keemiat õppima. Lugesin veits.. aru ei saanud ikka midagi. Siis hakkasin seda inglisekeelset raamatut lugema. Sain õnneks 30lk loetud. Päris normaalne lihtne raamat on. Vägahea, et selle täna võtsin.

Pea valutab, põlv valutab, väsimus on. Kohevarsti vist tuttu ka.

IGATSUS ON KA NIII HULL ! Jõõhker lihtsalt. Jama, et täna jälle välja ei saanud.. ja arvatavasti homme ei saa ka ju, kuna Sul trennnnn. :((

0 kommentaari: