BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

kolmapäev, 8. oktoober 2008

Mul on jälle igav.
Siimuga ükspäev väljas rääkisime, et kui ma terve selle aja õpiksin, kui mul igav on, siis ma vist saaksin liiga targaks.. sest mul on koguaeg igav juu.
Mõtteid, mida teha on tegelt palju. Aga alustatud ei saa millegagi. Peaks inka raamatu ära lugema, 40 lk loetud.. 20 veel. Selle loen vist õhtul enne magama minemist ära. Sauna peaks minema.. aga praegu pole veel viitsimist. Välja tahtsin ka minna, aga Siim on trennis ja Pirjo&Nele õppisid enne.. nüüd on veits hilja.. saame nii vähe olla. Ja Siim tahtis, et ma talle kindad ka kooks :D Seda teeks ka hea meelega, a no kurrrat.. lõnga pole ju ! :D
Praegu hakkasin igavusest Kodu Keset Linna vaatama. Oijahh. Ja siis tegelt. Tahaks SITAKS Siimuga koos olla.. üldse midagi head tahaks teha. Aga.. ma ei tea mida :/

Bööööö, ma ei saa üldse olla.. Igatsus on hull. Ja nagu Maarja ütleb : Mul on Siimust sõltuvus. :D On vist jahh ! Hehehe. (L)

2 kommentaari:

Maarja ütles ...

hehe :D ma nüüd saan kuulsaks ! ma olen Mari blogis, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D:D okeiokei.
a tegelt muidu ääm, on küll jah :D:D

Mari ütles ...

Sa oled siin ikka enne ka olnud :D Hehe.
Agajahhhh.. ma ei saa sinna midagi teha, et on. Aga mulle meeldib ! :D