BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

esmaspäev, 6. oktoober 2008

SÜGIS

Ohjah. Väljas täitsa sügis juba juu. Külm tuul ja värki.

Kool on ka väga väsitav ikka. Täna tehti klassipilte ja värki. Tegime Pirjo ja Nelega sõbrapilti ja siis pärast tegime traditsioonilist tüdrukute pilti. Ainult sellel aastal oli meid tunduvalt vähem.. meid ju järgi jäänud ainult seitse. Oijahh. Saime õnneks pildistamise aja kella 12 peale ka, muidu oleksime pidanud peale kehalist tegema seda. Täitsajube ju. Kehalisse jäime täna muidu hiljaks ka ja siis pidime jalutama, aga nagu ikka.. me seda teha ei viitsinud ja rääkisime staadioni nurga peal juttu. Kolmekesi olime ka aint kekas juu.. mina, Liisu ja Eku. Kunstiaja töö oli ka täna.. endameelest läks päris hästi. Polnud väga raske, aga noh.. kes teab.
Koolist tulles ma sõin ja veits õppisin ja panin asjad kokku. Siis käisin raamatukogus ja Maximas. Meil on vaja võtta ju inglisekeelne raamat.. sellest 60 lk lugeda ja siis 30 tundmatut sõna välja kirjutada. No eks ma siis võtsingi mingid kaks üliülilampi raamatut. Igaksjuhuks, kui üks ei meeldi, saab teist lugeda.
Homme on matas töö. Õppida ei viitsi. Ehk oskan. Tunnis mul läksid need ülesanded küll suht kiiresti, päris kerge teema minujaoks. Praegu on hea seis ka matas.. kõige parem üldse, teistes tundides on veits halvemad hinded.

Nüüd ma siin istun ja mõtlen, mida kirjutada. Enam ei tulegi vist eriti midagi. Väljas on muidu hea ilm, ainult see kuradima tuul. Muidu tahaks vägaväga palju Siimu näha. Loodan, et saan temaga välja ka minna ikka täna. Päris ammu pole koos olnud. Ainult täna koolis rääkisime ühel vahetunnil.
Agajah. Jube hullllult igatsen Sind, tibuuu ! (L)


Mingit head filmi tahaks ka vaadata, a üldse ei tule pähe midagi head. Kinno tahaks ka tegelt minna, aga ka midagi normaalset pole tulemas. See neljapäev on see Disaster Movie, aga üldse ei tea, kas see on hea. Ma ei usu hästi.. ei tundu küll väga tore.

Aaa.. ja siis sellest kava asjast on mul ka niii kopp ees. Kõik meie hea mõte ja idee on maha tehtud .. või nagu.. mitte maha tehtud, aga lihtsalt kellelegi ei meeldi see. Ja kurat.. oleks nad siis meile kohe seda öelnud, aga ei, nendele alguses meeldis ju.. ja lihtsalt siis kui me ükskord selle koosoleku tegime, siis nad hakkasid ajama, et jejeje, teeks äkki midagi muud. Mul nüüd jumala kama sellest, kui tahvad, tehku ise. Mina otsisin niigi palju lugusid ja värki välja juba.

Ohjah. Võibolla kunagi kirjutan veel siia midagi.

Pirjo helistas ka praegu, teen ühte mata ülesannet nüüd korraks.. tuli välja, et mul valesti vist. Niiet .. tsauuuuuuka ! (L)

0 kommentaari: