BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

kolmapäev, 22. oktoober 2008

Mul ei ole üldse midagi siia blogisse kirjutada. Ükspäev juba hakkasin midagi trükkima, aga siis mõtlesin ümber.. kustutasin ära ja panin üldse selle akna kinni. Midagi ei viitsi teha.
Koolis on mingi stiilinädal. Suhteliselt mõttetu. Võibolla tundub mulle lihtsalt nii, aga ma ei tea.. kõik ongi kuidagi nii sama.. nagu Merksi blogist lugesin, et pm.. enamustel ongi kolmel päeval neljast dressid.. oeh jah. A ma ei kommenteeri. Ise ma sellest nagu eriti osa ei võtnud ka.. ainult esmasp põhimõtteliselt.

Kaks päeva veel ja on vaheaeg. Liisu juures on laupäeval pidu ka. Ma juba natukene lootsin, et ehk tuleb sellest midagi head, aga täna ma avastasin, et midagi normi oodata pole. See on alati nii ju .. veits juttu, muusika ja emomine. Juheei.
Muud pole ka nagu vaheajaks plaaninud.. tahaks teha midagi vinget, aga ei oska ju. Krdi vene keele ja kehalise referaadid tuleb ära teha. Mingi "Eestlased Venemaal" ja "Kaugushüpe" :D Oujeeeee.

Tuju ei ole JÄLLE kõige parem.. olen ikka kõva emo no. Tegelt olen lihtsalt vägaväga kurb, et üldse koos pole olnud ja värki. Jubekõva igatsus on! Ja siis veel põlv ja hüppeliiges ka valutavad. :( Böö. Olen alles vigane. Jei.

Mu maailmaparim vikerkaarepoiss oled !

3 kommentaari:

-Merilyn ütles ...

Vikerkaare poiss? Mida sa toodad? :D

Maarja ütles ...

mh, mis sa siis kohe ette negatiivselt mõtled..

Mari ütles ...

Merks.. :D See vikerkaarepoiss on mingi lambinali.. vaata .. seal pildipeal on tal ju see värviline pusa. Sellepärast ! :P

Ja Maarja.. mida ma nii negatiivselt mõtlen ? Seda laupäevast Liisu peo asja ?